گفتگوی تلفنی استاندار هرمزگان با مردم/ تصاویر

 

دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان روز سه شنبه با حضور در مركز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) استان هرمزگان به طور تلفني با ۲۲ شهروند هرمزگاني به گفتگو پرداخت و درخواست‌هاي آنان را مورد رسيدگي قرار داد.

کد خبر : 96133334        تاریخ انتشار :  چهار شنبه, 20 دی 1396

 

به گزارش پایگاه خبری «هشت بندی»، استاندار هرمزگان به مشکلات متعدد مردم از روستاها تا مرکز استان و شهرهاي مختلف استان گوش داد و جهت پیگیری و حل مشکلات اين شهروندان دستور پیگیری و حصول نتيجه تا ۱۴ روز آینده را به مسئولان مربوطه صادر كرد.

 

دکتر همتی پس از پایان تماس های مردمی، به طور چهره به چهره با پنج نفر از شهروندان که برای ملاقات حضوري در مرکز سامد حاضر شده بودند، دیدار کرد و درخواست ها و مشكلات آنان را مورد بررسي قرار داد.

 

استاندار هرمزگان پس از گفتگوي تلفني و ملاقات حضوري با مردم با بيان اينكه نظارت و بازرسی استانداری بر عملکرد دستگاه هاي اجرايي یک اصل به منظور تحقق حقوق شهروندی است، عنوان کرد: با نظارت مستمر بر روی دستگاه های استان می توان مطالبات و مشکلات مردم را از سوی آنها پیگیری کرد تا مردم احقاق همه جانبه حقوق شهروندی در استان را درک کنند.

 

وی بر پیگیری مسائل و مشکلات مردم توسط مركز سامد تاکید كرد و افزود: باید مسائل و مشکلات مردمی که با تماس با سامانه سامد مطرح می شود از طریق دستگاه های ذیربط پیگیری و نتیجه آن اعلام شود و چنانچه مدیر دستگاهی ظرف مدت تعیین شده پاسخگو نباشد طبق قانون با او برخورد خواهد شد.

 

همتی پیگیری مشکلات و مسائل مردم را از اولویت ها دانست و بيان داشت: باید با عشق و علاقه پاسخگویی مردم و پیگیر مسائل آنها بود و مردم کاری که با عشق صورت بگیرد و در آن احترام باشد را درک می‌کنند و ارج می نهند.

 

استاندار هرمزگان اضافه كرد: بر اساس برنامه زمان بندی بايد هر هفته یک دستگاه اجرایی برای پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در مرکز سامد در بندرعباس حاضر شود.

 

وی گفت: از ابتدای سال جاري تا کنون هزار و 900 تماس در سامانه سامد هرمزگان به ثبت رسیده است که پس از ارجاع به دستگاه‌های اجرایی مربوطه 990 مورد منجر به نتیجه شده است.

 

استاندار هرمزگان در پایان در نشستی با پرسنل سامد هرمزگان بر پیگیری سریع تر مسائل مطرح شده توسط مردم با این سامانه تاکید کرد.

 

مردم هرمزگان مي توانند درخواست‌ها، مسائل و مشكلات خود را جهت پيگيري از طريق شماره تلفن ۱۱۱ به مركز سامد استان اعلام كنند تا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ارجاع شود.

 

IMG_3659_18742.JPG

IMG_3765_18743.JPG

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار هرمزگان